FrontAssist

Visitormanagement made easy
FrontAssist is een slimme digitale receptie gebaseerd op een eigen software. Deze software heeft ontzettend veel mogelijkheden en is er helemaal gebouwd op een goede ontvangst van bezoekers. Je kan de software helemaal instellen naar jouw wensen en huisstijl. Daarnaast is hij ook altijd GDPR-compliant!
Of het nou gaat om aanmelden van bezoekers, routebegeleiding voor nieuwkomers of pakketontvangst voor bezorgers: alles is mogelijk. Dat maakt ook dat FrontAssist beschikbaar is voor elke organisatie en elk bedrijf. Bij het aanschaffen heb je de keuze tussen twee versies: een Desk Tablet of een Kiosk Aanmeldzuil. Het verschil? De Desk Tablet kun je los plaatsen op een tafel of tegen de muur. Bij de Kiosk Aanmeldzuil staat digitale receptie op zichzelf.
Wat doet de FrontAssist software?
Kort gezegd? FrontAssist maakt zowel pre-registraties als zelfregistraties voor bezoekers mogelijk
Maar hoe? Pre-registratie kunnen jouw medewerkers zelf doen. Zij kunnen bezoekers uitnodigen met een (outlook)agenda-uitnodiging. De bezoeker krijgt een e-mail met een QR-code, pincode en eventuele andere instructies. De bezoeker kan bij aankomst zich zelf inchecken met de e-mail.
Bij de zelfregistratie gaat dit net wat anders. Bij aankomst moet zich handmatig aanmelden en registreren. De bezoeker wordt dan alsnog gevraagd om jouw veiligheids- en huisregels te accepteren. Zo is de digitale receptie in alle gevallen GDPR-compliant. Bij vertrek kan de bezoeker zich op dezelfde manier uitchecken.
Als de bezoeker zich heeft aangemeld, ontvangt jouw medewerker een directe melding dat de bezoeker is aangekomen. Dit kan via e-mail, sms of telefonische verbinding. Met de digitale receptie heb je altijd een precies online overzicht van wie er in je gebouw is en hoelang deze geweest is.
Hallo, ik ben Richard!
Wil je meer weten over FrontAssist Bezoekersregistratie? Neem contact op voor een demonstratie!