Aanmaken gebruikers Clevertouch bord
Het Clevertouch scherm zal meestal in een algemene ruimte zoals een vergaderruimte of een klaslokaal worden gebruikt. Gebruikers zetten het scherm aan en gaan aan het werk. In dat geval kan het scherm worden voorzien van een algemeen e-mail account en cloud-account voor bestandsopslag.
In dit artikel kunt u nalezen hoe uw Office365 (en Google Drive) account toegevoegd kan worden.
Soms is het handig om een persoonlijk account voor het bord te gebruiken voor het versturen van de bestanden en de koppeling aan een persoonlijk bestandsopslag account.
Het Clevertouch bord biedt de mogelijkheid om tot 5 gebruikers in te stellen die met een eigen wachtwoord op het bord kunnen inloggen en dus veilig de persoonlijke mail en bestandsopslag accounts kunnen instellen.
Voor het instellen van een persoonlijk account ga je te werk zoals hieronder beschreven.
Stap 1. Kies voor uit het hoofdmenu ‘Present’.
Stap 2. Kies voor ‘Instellingen’. Als die niet in het snelmenu beschikbaar is kies voor ‘Apps’.
Stap 3. Kies voor ‘Instellingen’ in het ‘Apps’ menu.
Stap 4. Kies voor ‘Gebruiker’ in het blok ‘Persoonlijk’.
Stap 5. Maak nieuwe gebruiker aan.
Voer een nieuwe gebruikersnaam in en eventueel een wachtwoord. Log daarna in als de nieuwe gebruiker.
Tip. Vergeet na een sessie niet het bord opnieuw op te starten zodat de gebruiker wordt uitgelogd.
Het team van Backstage AV te Zwolle.