08:30 – 17:00

Maandag tot vrijdag

Baileystraat 4-z

8013 RV ZWOLLE

+31 (0) 38 750 2830

Hybride lesgeven met de ‘digitale leerling’

Hybride lesgeven. Een uitdaging van alle tijden…

Een deel van je leerlingen zit thuis en je wilt die leerlingen toch zo goed mogelijk meenemen in je lessen zonder dat dit als docent je heel veel extra tijd kost.
Door de COVID-19 pandemie is dit probleem actueler dan ooit, maar thuis zittende leerlingen zijn van alle tijden. Langdurig zieke kinderen, kinderen die thuis zitten vanwege een sociale beperking of met een informatieverwerkingsstoornis zijn los van de pandemie een groeiende uitdaging voor het onderwijs.

Aan welke eisen moet een AV oplossing voor hybride onderwijs voldoen?

Alle leerlingen in beeld. Alle leerlingen zijn in één oogopslag zichtbaar of ze nu thuis zitten of fysiek aanwezig zijn in het klaslokaal. Bovendien is de leerling thuis zonder veel moeite individueel aanspreekbaar.

Docent én digibord zichtbaar. Leerlingen thuis kunnen schakelen tussen de informatie die op het digibord staat én de docent die uitleg geeft en daarbij de informatie zowel verbaal en non-verbaal meekrijgt. Bovendien heeft de docent de mogelijkheid om objecten te laten zien zoals bij de biologie les een model van het menselijk lichaam.

Docent is goed zichtbaar én verstaanbaar. De op de trolley gemonteerde videobar heeft ingebouwde camera, speaker en ruisonderdrukkende microfoons die de docent kunnen volgen.

Vraag informatie aan

De digitale leerling in de lespraktijk

Camera volgt de docent. Terwijl de docent lesgeeft beweegt hij / zij zich door de klas. Het is dan handig dat de camera de docent volgt.

Uitstekende verstaanbaarheid. De docent is thuis goed verstaanbaar én de leerling thuis is goed hoorbaar in de klas.

Eenvoudig aan te sluiten. De docent kan het systeem eenvoudig op de laptop of computer aansluiten.

Verrijdbaar. De set is verrijdbaar en daardoor flexibel inzetbaar.

Budget vriendelijk. De set is niet te duur om inzet in meerdere klaslokalen mogelijk te maken.

De 5 belangrijkste redenen om de ‘digitale leerling’ te kiezen

De digitale leerling voldoet aan de de eisen die hybride lesgeven stelt.

Verrijdbaar. Door montage op een trolley met extra grote wielen, een plateau voor de laptop én de videobar is de set door de hele school direct inzetbaar.

Met één USB kabel aansluiten. Door gebruik te maken van een slimme hub kan de set met slechts 1 kabel op de laptop of computer van de docent worden aangesloten. Door gebruik te maken van een optionele USB verlengkabel kan dat op maximaal 7 meter van het digibord.

Docent goed zichtbaar en verstaanbaar. De op de trolley gemonteerde videobar heeft ingebouwde camera, speaker en ruisonderdrukkende microfoons die de docent kunnen volgen.

Leerlingen thuis en in de klas gelijktijdig zichtbaar. Op het afkijk beeldscherm zijn de leerlingen die thuis zitten goed zichtbaar en door de plaatsing van de ‘digitale leerling’ in de klas zijn de leerlingen in de klas in één opslag  te zien.

Budgetvriendelijk. Vul het formulier op deze pagina in en vind per omgaande uit of deze oplossing ook bij uw budget past.

Uitbreiding van de ‘digitale leerling’

Met SMART, inclusief 55″ touchscreen

SMART-55-inch

Uitbreiden naar interactief bord. Wil je de ‘digitale leerling’ ombouwen naar een volledige interactieve bord dan is het SMART scherm van 55″ uit de MX serie een uitstekende optie!

Vul het formulier in voor prijsopgaaf en meer informatie.

Lees meer over SMART borden voor het onderwijs

Met Poly, inclusief Microsoft Teams

Integratie Microsoft Teams of Zoom. Poly voegt aan hun ‘alles-in-één concept nog een dimensie toe. De integratie met het communicatieplatform in de videobar. De complete verrijdbare videoconferentie set waarbij geen aparte laptop meer nodig is kunnen we nu voor u regelen.

Vul het formulier in voor prijsopgaaf en meer informatie.

Lees meer over de Poly videobars

Top