Front Assist

Visitormanagement made easy
Front Assist is een slimme digitale receptie gebaseerd op een eigen software. Met een fraaie kiosk of zuil, transformeer je de ontvangst van jouw bezoekers in een moderne, professionele ervaring, volledig in jouw huisstijl en altijd GDPR-compliant. Of het nu gaat om aanmeldingen, routebegeleiding of pakketontvangst: alles is mogelijk bij deze receptie.
Het systeem kan je helemaal zelf instellen op basis van jouw wensen, huisstijl en doel. Zo wordt Front Assist beschikbaar voor elk soort organisatie of bedrijf. Je kan kiezen uit twee producten: een desk tablet en een Kiosk Aanmeldzuil. Het verschil? De Desk Tablet kan los geplaatst worden binnen op een tafel of muur. De Kiosk Aanmeldzuil komt met een zuil, waardoor de Digitale Receptie op zichzelf buiten of binnen kan staan.
Wat is de Front Assist software?
FrontAssist maakt zowel pre-registraties als zelfregistraties voor bezoekers mogelijk.
Medewerkers kunnen eenvoudig hun bezoekers uitnodigen via hun eigen (Outlook)agenda, waarna de bezoeker direct een e-mail ontvangt met een QR-code, pincode en eventuele benodigde instructies (bijvoorbeeld parkeeropties), in de huisstijl van jouw bedrijf.
Bij aankomst kunnen bezoekers snel en eenvoudig inchecken via het digitale receptiesysteem. Bezoekers kunnen zich ook handmatig registreren door de benodigde velden in te vullen. Daarnaast kunnen bezoekers verplicht worden om veiligheids- of huisregels te accepteren tijdens de registratie.
De medewerker ontvangt een directe melding zodra de bezoeker is aangekomen, bijvoorbeeld via e-mail, sms of telefonische verbinding. Bij vertrek kan de bezoeker op dezelfde manier uitchecken, zodat jij een precies overzicht hebt van wie er in jouw gebouw is, op welk tijdstip en hoelang.
Wil je meer weten over Front Assist?
Hallo, ik ben Richard!
Wilt u meer weten over Front Assist Bezoekersregistratie? Neem dan contact op voor een demonstratie.